Buscador de Música

Búsqueda personalizada

martes, 8 de enero de 2013

Weekend - Ona Tanczy Dla Mnie [Official Video]



Weekend - Ona Tanczy Dla Mnie [Official Video]

GENRE: Disco pop / Dance

LINK VIDEO

LYRICS - LETRA

Ref. Ja uwielbiam ją, Ona tu jest,
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie. x2

1. Moja dziewczyna patrzy często w oczy me,
i nie ukrywam- sprawia to przyjemność,
jak ją kocham tylko moje serce wie,
gdy mnie całuje, oddał bym nie jedno,
boo, ja pragnę jejej, bo pragnę jejej, boo...

Ref. Ja uwielbiam ją, Ona tu jest,
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie. x2

Jej ramiona ukojeniem dla mnie są,
bo przy niej czuję jak smakuje miłość,
i każdą chwile pragnę ofiarować bo,
jest tego warta nic się nie zmieniło,
boo, ja pragnę jejej, bo pragnę jejej, boo...

Ja uwielbiam ją, Ona tu jest,
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie x2

No hay comentarios.:

Publicar un comentario